השקעת נדלן בבטומי

ניהול

ניהול

המלון ינוהל על-ידי חברת DREAMSIDE MANAGEMENT אשר בקיאים בתחום המלונאות ומכירים את השוק הגיאורגי על בוריו.

במסגרת ההשקעה בעל הדירה נהנה מניהול ההשקעה הכולל: איתור שוכרים, עדכון מחירים וכן מקסום רווחים, גביית כספים, פוליסת ביטוח מבנה ודירה, גבייה והעברת כספים לחשבון המשקיעים ותפעול הנכס ואחזקתו ללא צורך בהתעסקות כלל.

DREAMSIDE MANAGEMENT – ההכנסות חושבו באמצעות מדד RevPAR – הכנסה פר חדר זמין, שמחושבת על ידי מכפלת התעריף היומי הממוצע בשיעור התפוסה של המלון. הנוסחה מודדת את תשואות המלון מהכנסות חדרים ביחס לסך חדריו הזמינים להשכרה. שיטת ניהול זו מונעת העדפות שוכר מסוים על משנהו, חישוב השכירות מתבצע באופן קבוצתי " פול מלונאי " (מסכמים את הכנסות השכירות ומחלקים אותם באופן יחסי לפי שווי הדירה). יחד עם השכירות מתקבל דו"ח ההכנסות וההוצאות השנתי.

מיסים – חברת הניהול תשלם את המס עבור המשקיעים בגאורגיה , ותנפיק דו"ח שנתי ואישור תשלום מס', לטובת התקזזות מול רשויות המס בישראל. בישראל יש לדווח מס על שכירות בישראל (15%). ישנה אמנת מס בין גיאורגיה וישראל.

צפי הכנסות – בהשקעה בדירה בפרויקט תוכלו לייצר הכנסה שנתית ממוצעת של $ 9,000-12,000 ברוטו. בנוסף חשוב לציין שמחיר דירות מוכנות ב – DREAMLAND עומדות היום למכירה החל מ – 2,000$ – 3,000$ ולכן ניתן להעריך שמחיר הדירות בפרויקט DREAMSIDE ובאזור צפוי לזינוק של למעלה מ –50% עד גמר הבניה. עליית ערך הנכס השנתית באזור עומדת היום בממוצע בין 5.8% בכל שנה.

Lottie by Carolina Garcia

דירת נופש בבטומי
השקעת נדלן בבטומי

מלון רווחי עם יעדים

מרכיבי הרווחיות הבסיסיים

הרווחיות לרוב מתבססת על פיקוח טוב יותר על עלויות תפעול של המחלקות השונות ועל בסיס קטן יותר של הוצאות תפעול סמויות.

לכן, זה הגיוני להניח כי תפעול טוב יותר תלוי בתפקודו באחד או יותר מן התחומים הבאים : יעילות התפעול , שיווק, מפרט המוצר, מתן שירות, מחויבות ומעורבות , ניהולית ,צוות העובדים, משכורות, הכשרה, מערכות פיקוח על עלויות ומערכות מידע ניהוליות, ניתוח המתחרים ותכנון לטווח הבינוני והרחוק.

השקעה בדירה בבטומי
פרויקט להשקעה בבטומי

אסטרטגיה

מלון DREAMSIDE יתמקד במשיכת מבקרים מכל העולם לתיירות וגם במגזר העסקי. בדגש לזוגות ומשפחות לשהייה ארוכה יותר וסופי שבוע.

מקדם החזר השקעה הינו מצוין והצמיחה של תחום התיירות , הגדלה בכ- 20% מדי שנה, היא הזדמנות נהדרת. פיתוח התיירות הוא בראש סדר העדיפויות של ממשלת גאורגיה וסקטור זה נתמך באופן פעיל על ידי פרויקטים ממלכתיים.

רוצה לשמוע עוד ?

השאר פרטים ונספר לך על הפרויקט

השקעה בנדלן בבאטומי

אנחנו נשמח ליצור איתכם קשר

נא מלאו את פרטי יצירת הקשר שלכם ונתקשר בתוך 24 שעות.

דילוג לתוכן