השקעת נדלן בבטומי

תשואות

ההזדמנות

ענף המלונאות בעיר באטומי מתפתח בקצב פנומנלי. גאורגיה מסומנת בשנים האחרונות כמרכז תיירותי לנופשים מכל העולם.

בשנת 2019, ההיצע הקיים הורכב מ -541 מלונות, עם סך של 12,430 חדרים. היצע חדרים הכולל גדל ב -22% בשנת 2019 בהשוואה לשנת 2018. שיעורי תפוסת המלונות בבאטומי עלה בשנת 2019 ונהנה משיעור התפוסה הגבוה ביותר של המלונות 72% בחודשי הקיץ.

דירת נופש בבטומי
batumi real estate invest
invset in batumi

קהילת משקיעים

הגענו למסקנה שלמשקיעים פרטיים קשה לאתר עסקאות נדל"ן כדאיות, ולא פעם, גם כשהם מאתרים אחת כזו הם חוששים וממשיכים לשבת "על הגדר". החלטנו לבנות פלטפורמה שתנגיש את המידע על עסקאות טובות לכל משקיע בשקיפות ותברור בקפידה את ההזדמנויות המבטיחות ביותר.

אנחנו גם מנהלים עבור המשקיעים את התהליך מול היזמים, כולל טיפול בהיבטים הביורוקרטיים, הפיננסיים והמשפטיים. כך, ההשקעה בנדל"ן הופכת לפשוטה יותר.

בחירת ההשקעה

בעת קבלת ההחלטה עבור סוג המלון הנבחר, ניסינו להתחשב במצב השוק הנוכחי תוך בהתחשבות בטרנדים עכשוויים, הפונים לנתח שוק רחב ומגוון יותר, ולכן בחרנו בבניית מלון הדירות במתחם OASIS היוקרתי.

אחת הסיבות לבחירת המיקום היא העובדה שענף המלונאות במרכז באטומי רווי בבניה ואילו ריזורט OASIS מתאפיין ביציבות למרות שהוא פעיל ברובו בעונה החמה.

עלות ההשכרה היומית של דירה במתחם OASIS פי 3-3.5 מאשר בעיר באטומי, עובדה זו מוסברת על ידי נוכח המתקנים והתשתיות שהמקום מספק.

prices of batumi real estate
המחיר ללילה במתחם Oasis

רוצה לשמוע עוד ?

השאר פרטים ונספר לך על הפרויקט

השקעה בנדלן בבאטומי

אנחנו נשמח ליצור איתכם קשר

נא מלאו את פרטי יצירת הקשר שלכם ונתקשר בתוך 24 שעות.

דילוג לתוכן